آموزش حسابداری ویژه بازار کار در رشت

۵ بازديد

از دیرباز انسان برای زندگی خود و میزان دخل و خرج خود برنامه ریزی میکرده و این موضوع امروزه به شکل حرفه حسابداری در امده است.در جامعه انسانی امروز ،حرفه حسابداری به یک شغل حساس و استراتژی بدل شده است زیرا در صورتیکه برای یک کسب و کار حساب درامد ها و هزینه ها با هم همخوانی نداشته باشند ،ممکن است آن کسب و کار یک شبه سقوط کند.بنابرین میبینید که دوام یک کسب و کار موفق ،بسته به یک حسابداری صحیح است.

این مسئله درست است که حسابداری را میتوان از طریق درس و کتاب و بطور کلی آموزش فرا گرفت ،اما توجه به این نکته را از یاد نبرید که حسابدار شدن نیاز به یک زمینه ذاتی دارد که هرکسی توان موفق شدن در این عرصه ندارد.اما این بدان معنی نیست که افراد نباید در زندگی خود از حسابداری استفاده نکنند.هر فرد بطور روزانه به نوعی با این موضوع درگیر است.اگر می خواهید حسابداری به صورت کاملا حرفه ای و عملی آموزش ببینید ، پیشنهاد می کنیم در آموزش حسابداری ویژه بازار کار در رشت ، شرکت نمایید.

بعنوان مثال برخی از کاربردهای حسابداری در زندگی روزمره انسان عبارتند از :

کاربرد حسابداری

  • مدیریت درامد و برنامه ریزی برای پس انداز نمودن آن ها
  • مدیریت هزینه ها و مخارج
  • حذف خرج های اضافی و دوری از اصراف
  • مدیریت بدهکاری و بستانکاری ها
  • مدیریت حساب های بانکی و محاسبه اقساط ماهیانه ،میزان سود بانکی و بطور کلی دریافتی و پرداختی توسط حساب های بانکی
  • نظم دادن به هزینه های زندگی
  • آینده نگری و مدیریت برای سرمایه گذاری های بلند مدت
  • حسابرسی به درامدهای کلی چند وقت اخیر
  • بررسی میزان زیان ها در بازه زمانی مختلف

اما اگر در عنصر وجودی شما علاقه به حسابداری وجود دارد میتوانید با توجه به آن و با یادگیری این فن و شکوفا نمودن استعداد خود مزایایی را از آن خود نمایید که در ادامه به آن ها میپردازیم:

وجود یک مسیر شغلی مشخص

میتوان گفت امروزه شرکت و یا سازمانی وجود ندارد که نیاز به یک حسابدار نداشته باشد.لذا در صورتی که نسبت به یادگیری حسابداری اقدام نمایید ،آینده شغلی روشن تری نسبت به کسانی خواهید داشت که بعنوان مثال زبان انگلیسی خوانده اند.

پایداری فرصت های شغلی زمینه حسابداری

در صورت یادگیری حسابداری و تمایل به ورود به عرصه حسابدار شدن ،آینده شغلی شما نه تنها تضمین است که ماندگاری آن و تداوم حضور در این عرصه نیز برایتان تضمین شده است.زیرا کارفرمایان تمایلی ندارند که حسابرسی امور خود را به بیرون شرکت بسپارند و تمایل دارند شخصی بطور دائم در شرکتشان حضور داشته باشد.علاوه بر این نیاز سازمان ها به حسابدار ،موضوعی نیست که با گذر زمان کمرنگ شود و دچار تعدیل نیرو گردد.زیرا آینده یک شرکت بستگی مستقیمی به حسابرسی امور مالی آن شرکت دارد.

برخورداری از درامد بالا

تمامی افراد از یادگیری یک حرفه و مهارت ،یک هدف مهم دارند و آن دستیابی به درامد مطلوب است.یکی از مهارت هایی که با یادگیری آن میتوانید به درامد بالایی دست یابید ،آموزش حرفه حسابداری است.

پتانسیل کارافرین شدن

بسیاری از افراد تمایل دارند که پس از آموزش یک حرفه و مهارت بتوانند ضمن اینکه در جایی استخدام شوند ،پس از مدتی نیز بتوانند نسبت به کارافرینی اقدام نمایند و از این طریق نیز بتوانند کسب درامدداشته باشند.بدین منظور میتوانید شرکت حسابداری و یا کلاس آموزش حسابداری برای خود دایر نمایید .چیزی که در خیلی از حرفه ها امکان این موضوع وجود ندارد.

آموزش پریمیر در رشت

۵ بازديد

پریمیر یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو است که توسط شرکت Adobe ساخته شده است. با استفاده از پریمیر، می‌توانید ویدئوهای خود را ویرایش، تنظیم و صحنه‌های مختلفی را به آنها اضافه کنید. در ادامه، به برخی از مراحل اصلی ویرایش ویدئو در پریمیر اشاره می‌کنیم.

 مراحل اصلی ویرایش ویدئو در پریمیر 

1. وارد کردن فایل ویدئو: برای شروع کار با پریمیر، فایل ویدئویی خود را به نرم‌افزار اضافه کنید.

2. قطعه‌بندی ویدئو: با استفاده از ابزارهای موجود در پریمیر، می‌توانید ویدئو را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و به صورت جداگانه ویرایش کنید.

3. اضافه کردن صحنه‌های جانبی: اگر می‌خواهید صحنه‌های جانبی مانند عنوان، زیرنویس و یا لوگو به ویدئوی خود اضافه کنید، می‌توانید از ابزارهای موجود در پریمیر استفاده کنید.

4. تنظیمات ویدئو: با استفاده از ابزارهای پریمیر، می‌توانید مواردی مانند روشنایی، کنتراست، رنگ و شفافیت را برای ویدئوی خود تنظیم کنید.

5. اضافه کردن افکت‌ها: با استفاده از افکت‌های مختلف در پریمیر، می‌توانید ویدئوی خود را جذاب‌تر کنید. برخی از معروف‌ترین افکت‌های پریمیر شامل تغییر اندازه، روشنی، رنگ، و پرشیب می‌شوند.

6. اضافه کردن موسیقی: اگر می‌خواهید به ویدئوی خود موسیقی اضافه کنید، می‌توانید فایل موسیقی خود را به پریمیر اضافه کنید و با استفاده از ابزارهای موجود در نرم‌افزار، آن را با ویدئو هماهنگ کنید.

7. نهایی کردن ویدئو: پس از انجام تمامی تنظیمات ویرایش ویدئو، می‌توانید آن را نهایی کنید و به فرمت دلخواه خود ذخیره کنید.

در پایان، باید گفت که پریمیر یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند و پیچیده است و برای بهترین نتیجه، باید با دانش کافی در زمینه ویرایش ویدئو و آشنایی با ابزارهای پریمیر کار کرد.

در شهر رشت، برای آموزش پریمیر می‌توانید از دوره‌های آموزشی حضوری و یا آنلاین استفاده کنید.مجتمع گیلار  دوره‌های آموزش پریمیر در رشت را برگزار می کند. این مرکز آموزشی دوره‌های مختلفی در زمینه ویدئو و عکاسی برگزار می‌کند، که شامل دوره‌های پریمیر نیز می‌شود.

 

آموزش ارز دیجیتال در رشت

۵ بازديد

دنیای امروز روش های سرمایه گذاری زیادی را پیش روی ما قرار داده است اما یکی از پر رنگ ترین روش ها برای سرمایه گذاری خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که دنیای جدیدی از سرمایه گذاری را پیش روی ما قرار داده است.

این روش سرمایه گذاری نیز مانند روش های دیگر سرمایه گذاری نیاز به آموزش و دقت بالایی دارد تا ریسک سرمایه گذاری شما کمتر شود. در این مقاله هر آنچه که باید درباره ارزهای دیجیتال بدانید را شرح داده ایم.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال پول مجازی، رمزنگاری‌شده، غیرمتمرکز و مبتنی بر فناوری بلاک چین است. ارز دیجیتال تنها در شکل دیجیتالی موجود است و معادل فیزیکی در دنیای واقعی ندارد. با این وجود تمام ویژگی‌های پول‌های فیزیکی را دارا است و میتواند خرید و فروش شود و با آن تراکنش های مالی انجام داد. شما میتوانید ارز دیجیتال را به مثابه یک پس انداز و سپرده بانکی در نظر بگیرید.

اهمیت ارز دیجیتال

ارز دیجیتال را میتواند سیرتکاملی پول در جهان معاصر دانست. یکی از دلایل ایجاد ارزهای دیجیتال نیاز به وجود سیستمی بهتر و کارآمدتر برای پرداخت‌ها، مدیریت پول و بطور کلی سیستم مالی در سراسر جهان است.

در تکامل پول مبادله کالا با کالا، سکه ها، اسکناس، کارت های بانکی و امروزه ارزهای دیجیتال را مشاهده کرد. در دنیایی که پیشرفت به سمت دیجیتالی شدن پیش میرود لازم است تا سیستم های مالی نیز خود را با آن وفق دهند از این رو ارزهای دیجیتال ایجاد شده اند.

امنیت ارزهای دیجیتال

بازار ارز دیجیتال در فضای اینترنتی فعالیت کرده و مکان فیزیکی ندارد در نتیجه ریسک سرمایه گذاری در این بازار به دلیل وجود هکر ها و سایت های کلاه برداری بی شماری که در این فضا وجود دارد بالا می باشد ، از طرفی نو ظهور بودن این بازار و عدم به رسمیت شناختن آن در دولت کشور های مختلف و همچنین نبود مرجع قانونی مناسبی برای برخورد با تخلف های صورت گرفته در این بازار سبب شدت گرفتن این نگرانی ها می باشد.

اولین راه برای تامین امنیت ارز دیجیتال خود باید امنیت کیف پول خود را تامین کنید، در واقع زمانی که ارزهای دیجیتالی خود را خریدید، باید در قدم اول آن‌ها را درون کیف پول هایی قرار دهید که امنیت بالایی دارند.

ویژگی های یک کیف پول ایمن

  • پشتیبان‌گیری از کلید خصوصی
  • ورود دو مرحله‌ای
  • رابط کاربری راحت
  • پین کد
  • تیم توسعه دهنده فعال و معتبر
  • قابلیت نصب روی تمام دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های مختلف

کاربردهای ارز دیجیتال

1- خریدهای اینترنتی

در ابتدا که رمز ارزها به وجود آمدند با هدف تسهیل در پرداخت‌های اینترنتی ایجاد شدند. شما میتوانید تراکنش با ارزهای دیجیتال را در سایت های بزرگ جهان، اپلکیشن ها و فروشگاه های آنلاین را مشاهده کنید.

2- انجام معاملات بین المللی

ارز دیجیتال را میتوان پولی در سطح بین الملل دانست، بنابراین سازگاری پولی برای انجام معاملات مالی بین المللی را به حداقل رسانده و به راحتی میتوان با ارز دیجیتال معاملات بین المللی داشت.

3- تسهیل معاملات سنگین

ارز دیجیتال چون وجود خارجی ندارد و مبتنی بر پول فیزیکی نیست بهترین گزینه برای معاملات با ارزش بالا و حجم سنگین پول است. در معاملات سنگین که هزینه جابه‌جایی پول زیاد است؛ ارز دیجیتال به راحتی می‌تواند مبادله شود.

4- سرمایه‌گذاری

علاوه بر کاربرد ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت می‌توان آن را به چشم سرمایه‌گذاری نیز دید. در حال حاضر روز به روز بر تعداد ارزهای دیجیتال افزوده می‌شود که نشان از استقبال افراد و ورود پول‌های هنگفت به این بازار است که آن را برای سرمایه‌گذاری جذاب کرده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما میتوانید به سایت های صرافی های دارای مجوز خرید و فروش خود را انجام دهید. خرید از صرافی های یکی از امن ترین راه های خرید ارز است.

کیف پول آنلاین را به صورت رایگان بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید برای دانلود از منابع رسمی استفاده کنید تا امنیت بالایی داشته باشید.

خرید از طریق آدرس کیف پول بیت کوین که شبیه شماره حساب بانکی است انجام می‌شود. پس از تصمیم به خرید ارز دیجیتال باید به دنبال فروشنده باشید که می‌توانید از طریق افراد حقیقی بخرید و هم از صرافی‌های معتبر که البته پیشنهاد ما به شما صرافی‌ها است.

صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران از کاربران درخواست ارسال مدارک شناسایی می‌کنند که مانع از کلاهبرداری و پولشویی شوند. معادل هر میزان ارز دیجیتالی که می‌خواهید پول به حساب صرافی واریز می‌کنید و در مقابل نیز صرافی مربوطه ارز دیجیتال را به کیف پول شما منتقل می‌کند.

نحوه فروش ارز دیجیتال نیز به همین صورت است که می‌توانید به افراد حقیقی یا به صرافی‌های معتبر بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

استخراج ارز دیجیتال

زمانی که فردی برای کسی یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین می‌فرستد این تراکنش باید از یک منبعی مورد تایید قرار بگیرد و امنیت آن را تضمین کند.

کسی که این تراکنش را تایید می‎‌کند کسی نیست جز استخراج کنندگان بیت کوین. این افراد با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال؛ سخت افزاری را در اختیار شبکه بیت کوین قرار می‌دهند که امنیت آن را تامین کند.

در ازای برقراری این امنیت و تایید تراکنش‌ها؛ کارمزدی به این افراد پرداخت می‌شود که همان بیت کوینی است که در لحظه به وجود آمده است.هرچه قدر سیستم سخت افزاری یک دستگاه بیشتر بتواند درستی یک مبادله را تایید کند بیت کوین بیشتری در شبکه به وجود می‌آید و به عنوان پاداش به آن داده می‌شود.

استخراج بیت کوین به یک جریان برق مداوم، اینترنت و دستگاه‌های استخراج کننده قوی نیاز دارد. استخراج دیگر ارزهای دیجیتال نیز به همین صورت است.

آموزش ارز دیجیتال در رشت گیلان اموزشگاه گیلار جزء اولین آموزشگاه های هوشمند ارز دیجیتال گیلان مفتخریم تا از دهه هشتاد خورشیدی با ارائه خدمات نوین و کارآمد آموزشی و بهره مندی از اساتید متخصص و برجسته گیلان، سطح نوین و کاربردی از مهارت بروز و الزام آور کامپیوتر را برای مردم دانش پذیر ایران عزیز فراهم کنیم. مابرآنیم تا کمال دانش و تجربه و انرژی خود را در همراهی دانشجویان عزیز برای رسیدن به هدف مطلوب خود و فراگیری علم الزام آور کامپیوتر و تجارت الکترونیک به کارگیریم که ارائه مدارک معتبر ایران،مهر تاییدی بر این عزم و هدف نیک می باشد.

 

آموزش icdl در رشت

۵ بازديد

ICDL مخفف international computer driving licence است. این دوره یکی از معتبرترین دوره های آموزش کامپیوتر است که توسط اکثر دولت ها، سازمان های دولتی و ادارات خصوصی مورد تایید قرار گرفته. دوره ICDL مناسب افرادی است که اطلاعاتی از کامپیوتر ندارند. یا اطلاعات آنها از کامپیوتر در حد ابتدایی و معمولا بصورت خودآموز می باشد. این افراد با شرکت در این دوره آموزشی توانایی استفاده موثر از کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهای اداری شرکت مایکروسافت (Microsoft Office) را خواهند آموخت.

مجتمع گیلار دوره های آموزش icdl در رشت را طبق سیلابس بین المللی بنیاد جهانی ICDL و بنیاد ICDL ایران زیر نظر بهترین اساتید برگزار می کند.

تفاوت ICDL سطح 1 و ICDL سطح 2 چیست؟

دوره آموزش icdl در رشت شامل هفت مهارت است. این هفت مهارت می تواند بصورت یکجا با عنوان پکیج کامل ICDL آموزش داده شود. یا بصورت مجزا آموزش داده شود. در اکثر مراکز آموزشی تقسیم بندی ICDL به صورت زیر می باشد:

ICDL سطح 1 شامل:

  • مفاهیم فناوری اطلاعات
  • توانایی استفاده از سیستم عامل Windows 10
  • توانایی مرور وب و استفاده از پست الکترونیک (e-mail)
  • استفاده از واژه پرداز Microsoft Office Word

ICDL سطح 2 شامل:

  • استفاده از صفحه گستره Microsoft Office Excel
  • مدیریت پایگاه داده Microsoft Office Access
  • ارائه مطلب Microsoft Office PowerPoint

در دوره آموزش ICDL Pack موارد زیر را فرا خواهید گرفت:

مهارت مبانی کامپیوتر شامل:

  • سخت‌افزار
  • نرم‌افزار
  • ICT در زندگی روزمره
  • امنیت
  • قانون

مهارت ویندوز شامل:

  • سیستم‌عامل
  • مدیریت فایل
  • برنامه‌های کمکی
  • مدیریت چاپ

مهارت مایکروسافت ورد شامل:

  • معرفی یک فایل و اجزای آن: کاراکتر، لغت، خط، پاراگراف، صفحه و یک مستند؛
  • معرفی کلیدهای حرکتی و انتخابی اجزای یک فایل؛
  • معرفی اجزای پنجره و کاربرد آن‌ها و تنظیمات نوارابزار Quick Access Toolbar؛
  • تنظیمات عمومی برنامه (زبان نمایش اعداد، مقیاس خط‌کش، ذخیره‌سازی خودکار و … )؛
  • حالت‌های نمایش در برنامه؛
  • تنظیمات صفحه، پاراگراف، قلم و ایجاد پیش‌فرض در برنامه؛
  • ستون‌بندی صفحه و تنظیمات آن؛
  • تعریف و ایجاد Tab؛
  • ایجاد جدول تنظیمات آن (اضافه و حذف نمودن سطر و ستون و سلول، … )؛
  • Border and Shading؛
  • اضافه نمودن تصویر و انواع شکل‌های موجود در یک فایل؛
  • ایجاد سرصفحه و پاصفحه و تنظیمات آن؛
  • Bullets and Numbering؛
  • تعریف Style و کار با آن؛
  • Section بندی ؛
  • Bookmark
  • درج نماد
  • فرمول نویسی
  • انواع نماها و کاربرد آن‌ها
  • ایجاد فهرست فایل و Footnote،
  • ادغام پستی و حالت‌های آن (Mail Merge)؛
  • تنظیمات چاپ و کار با پنجره آن؛

مهارت اینترنت شامل:

  • استفاده از مرورگر
  • استفاده از وب
  • خروجی‌های وب
  • ارتباط الکترونیک
  • استفاده از ایمیل
  • مدیریت ایمیل

مهارت اکسل شامل:

  • آشنای با اجزای پنجره برنامه اکسل
  • آشنای با اجزای یک فایل و تقسیم‌بندی عملکردی آن‌ها
  • ورود اطلاعات در سلول‌ها و ویرایش و پاک نمودن آن‌ها
  • پنجره Format Cells تمامی تب‌ها
  • اضافه و حذف نمودن سطر و ستون و کاربرگ
  • تغییر نام کاربرگ و جابجایی، کپی و انتقال آن و تعیین رنگ زبانه آن
  • Conditional Formatting
  • قواعد فرمول نویسی در اکسل و اعمال جبری
  • آدرس‌دهی نسبی و مطلق
  • اعتبار سنجی
  • صفحه‌بندی و چاپ
  • توابع Sum, Min, Max, Count, Counta
  • توابع Average, Countif, Sumif
  • قرارداد توضیحات روی سلول‌ها و انواع آدرس‌دهی و Goto
  • تابع If و حالت‌های تودرتو برای آن
  • نمودار و ذخیره‌سازی فایل و رمزگذاری روی آن
  • Data Validation
  • Page Setup و Print
  • سری‌ها و تعریف آن‌ها در اکسل و Auto Fill
  • مرتب‌سازی و فیلتر نمودن اطلاعات در اکسل
  • قرار دادن اشکال و زمینه در اکسل

مهارت اکسس شامل:

  • درک مفهوم پایگاه‌های داده
  • استفاده از برنامه کاربردی
  • جدول
  • بازیابی اطلاعات
  • اشیاء
  • خروجی

مهارت پاورپوینت شامل:

  • استفاده از برنامه کاربردی
  • توسعه یک ارائه مطلب
  • متن
  • نمودارها
  • اشیاء گرافیکی
  • آماده‌سازی خروجی‌ها
 

آموزش کامپیوتر در رشت

۴ بازديد

آموزشگاه کامپیوتر رشت دارای دوره های متنوع و جامع کامپیوتر در زمینه های مختلف است و کارآموزان با توجه به علایق و نیاز خود می توانند در دوره آموزشی دلخواه شرکت کنند.کلاس های آموزشی با توجه به آخرین تغییرات مبانی کامپیوتر به روزرسانی می شود و فراگیران می توانند پس از گذراندن دوره نتایج بسیار خوبی را کسب نمایند.

خدمات آموزشگاه کامپیوتر در رشت

آموزش مهارتی دوره های کامپیوتر ویژه اشتغال به صورت پروژه محور و کاربردی

آموزش دوره های عمومی و کاربری کامپیوتر شامل ICDL و هفت مهارت بین المللی

آموزش کلیه دوره های نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر

آموزش انواع زبان های برنامه نویسی پایتون، سی شارپ، جاوا از صفر تا صد

آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره تخصصی سئو با تکنیک های بروز و هوش مصنوعی

آموزش بازی سازی

آموزش اسکرچ ویژه 8 تا 16 سال

آموزش پایگاه داده، هوش مصنوعی، لینوکس و کالی لینوکس

آموزش شبکه

آموزش امنیت، تست نفوذ و دوره های تخصصی امنیتی

آموزش تخصصی دوره های گرافیک و انیمیشن، تدوین فیلم، پریمیر و مایا

آموزش جلوه های ویژه با افترافکت

آموزش تخصصی گرافیک تجاری شامل فتوشاپ، ایلاستریتور، کرل، ایندیزاین

آموزش دوره های تخصصی معماری و عمران شامل نرم افزارهای autocad و 3dmax و Vray و Revit و ...

طراحی سایت و سئو

کارآموزان آموزشگاه کامپیوتر رشت می‌ توانند پس از گذراندن دوره آموزشی طبق استاندارد فنی‌ و حرفه‌ ای در این مرکز گواهینامه با قابلیت ترجمه‌ و اعتبار بین‌ المللی دریافت کنند.